Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok
A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Munkatársaink a világ több mint 100 országában azért dolgoznak, hogy termékeinkkel és rendszereinkkel tökéletes megoldásokat nyújtsunk az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén.
A szigetszentmiklósi logisztikai központba, Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok munkatársat keresünk.
A szigetszentmiklósi logisztikai központba, Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok munkatársat keresünk.
Feladatok
• Kiszállítási vevő reklamáció elemzése feldolgozása megoldása, valamint támogatás nyújtása amennyiben szükséges akár ország szinten társ osztályok bevonásával
• Ismétlődő és súlyos vevői problémák meghatározása, azok elszigetelése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
• Aktív kommunikáció a társ osztályokkal, a probléma kezelés, megoldása érdekében
• A törvényi előírások és belső utasítások betartásának folyamatos ellenőrzése
• A felelőssége alá tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése, a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és kiértékelése alapján
• Különböző projektekben való részvétel
• Ismétlődő és súlyos vevői problémák meghatározása, azok elszigetelése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
• Aktív kommunikáció a társ osztályokkal, a probléma kezelés, megoldása érdekében
• A törvényi előírások és belső utasítások betartásának folyamatos ellenőrzése
• A felelőssége alá tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése, a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és kiértékelése alapján
• Különböző projektekben való részvétel
Elvárások
• Középfokú végzettség
• Kommunikációs készség csoporton belül, illetve társ osztályokkal országok között
• Analitikus és gyakorlatias gondolkodásmód
• MS Office termékek kiváló ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
• Önállóság és csapatmunkára való képesség
• Angol nyelv magabiztos, használata
• Kommunikációs készség csoporton belül, illetve társ osztályokkal országok között
• Analitikus és gyakorlatias gondolkodásmód
• MS Office termékek kiváló ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
• Önállóság és csapatmunkára való képesség
• Angol nyelv magabiztos, használata
Egyéb
Előny:
• Felsőfokú szakirányú tanulmányok (Logisztika, Minőségirányítás)
• SAP (WM) ismerete
Amit kínálunk:
• Felelősségteljes pozíció, rugalmas munkavégzés, szakmai fejlődés és továbbképzés egy dinamikusan fejlődő vállalatnál.
• Felsőfokú szakirányú tanulmányok (Logisztika, Minőségirányítás)
• SAP (WM) ismerete
Amit kínálunk:
• Felelősségteljes pozíció, rugalmas munkavégzés, szakmai fejlődés és továbbképzés egy dinamikusan fejlődő vállalatnál.
Alapadatok
- Helyszín: Szigetszentmiklós
- Munkaidő: 8:00-17:00
- Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
- Szakterület: Általános irodai, Ügyfélszolgálat, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
- Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
- Bérezés: 1900 Ft/óra
- Azonosító: #22923
Ütemezés
- Időtartam: folyamatos
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően