Office & marketing manager
Mérnöki tanácsadó partnerünk részére keresünk Office & marketing manager munkatársat hosszútávra.
Feladatok
Milyen feladatok várnak Rád?
• Vezetőség munkájának hatékony támogatása, bizalmas anyagok, és levelezés kezelése
• Vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
• Napi adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok kezelése, rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések, HR dokumentáció)
• Az iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése és irodai berendezések működésének biztosítása; szolgáltatókkal való kapcsolattartás
• Marketing kommunikációs feladatok ellátása (céges honlap és közösségi média profilok kezelése, cikkek írása)
• Marketing anyagok készítése, reklám anyagok rendelése
• Céges rendezvények, és oktatások megszervezése
• Vezetőség munkájának hatékony támogatása, bizalmas anyagok, és levelezés kezelése
• Vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
• Napi adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok kezelése, rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések, HR dokumentáció)
• Az iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése és irodai berendezések működésének biztosítása; szolgáltatókkal való kapcsolattartás
• Marketing kommunikációs feladatok ellátása (céges honlap és közösségi média profilok kezelése, cikkek írása)
• Marketing anyagok készítése, reklám anyagok rendelése
• Céges rendezvények, és oktatások megszervezése
Elvárások
Milyen háttérre lesz szükséged a pozíció betöltéséhez?
• Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
• Kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban
• MS Office szoftverek készségszintű ismerete (Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• Érdeklődés a marketinges feladatok iránt
• Kiváló kommunikációs és szervező készség
• Kreatív és problémamegoldó gondolkodásmód
• Precíz, felelősségteljes munkavégzés
Jelentkezés szempontjából előnyt jelent:
• Marketing területen szerzett tapasztalat
• Irodavezetői tapasztalat
• Grafikai területen szerzett ismeretek
• Kommunikáció/Közösségi média területén szerzett tapasztalat
• B kategóriás jogosítvány
• Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
• Kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban
• MS Office szoftverek készségszintű ismerete (Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• Érdeklődés a marketinges feladatok iránt
• Kiváló kommunikációs és szervező készség
• Kreatív és problémamegoldó gondolkodásmód
• Precíz, felelősségteljes munkavégzés
Jelentkezés szempontjából előnyt jelent:
• Marketing területen szerzett tapasztalat
• Irodavezetői tapasztalat
• Grafikai területen szerzett ismeretek
• Kommunikáció/Közösségi média területén szerzett tapasztalat
• B kategóriás jogosítvány
Egyéb
Miért jó nálunk dolgozni:
• Csendes, családias környezetben dolgozunk Budaörs szívében (autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető).
• Rugalmas munkavégzés jellemez minket (tiszteletben tartjuk az egyetemi elfoglaltságodat).
• Hiszünk abban, hogy csapatban többre vagyunk képesek!
Amit kínálunk:
• Versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatási rendszer
• Rugalmas munkaidő
• Home office lehetőség
• Csendes, családias környezetben dolgozunk Budaörs szívében (autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető).
• Rugalmas munkavégzés jellemez minket (tiszteletben tartjuk az egyetemi elfoglaltságodat).
• Hiszünk abban, hogy csapatban többre vagyunk képesek!
Amit kínálunk:
• Versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatási rendszer
• Rugalmas munkaidő
• Home office lehetőség
Alapadatok
- Helyszín: Budaörs
- Munkaidő: 8.00-17.00.
- Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
- Szakterület: Általános irodai, Marketing
- Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
- Bérezés: 1500-1800 Ft/ óra + bónuszok
- Azonosító: #24881
Ütemezés
- Időtartam: alkalmi
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően