Irodai adminisztráció

Irodai munkakörre keresünk szorgalmas diákot.
Feladatok
Feladatok:
Adminisztrációs feladatok ellátása napi 4 órában.
- a külföldi – jellemzően harmadik országbeli – munkavállaló (továbbiakban: mv.) tartózkodási engedély iránti kérelmének kitöltése (a nyomtatvány angol nyelvű);
- a fenti kérelemhez kapcsolódó 10. számú betétlap kitöltése (a nyomtatvány szintén angol nyelvű);
- az eljáráshoz kapcsolódó, a leendő munkáltatótól származó meghatalmazás előkészítése magyar, és angol nyelven;
- szintén az eljáráshoz kapcsolódó, a mv.-tól származó meghatalmazás előkészítése magyar, és angol nyelven;
- a leendő munkaviszonyhoz kapcsolódó, ún. előzetes megállapodás előkészítése magyar, és angol nyelven;
- a szálláshely-nyilatkozat/megállapodás előkészítése magyar, és szükség esetén angol nyelven;
- a fenti dokumentumok rendszerezése és feltöltése a meghatározott weboldalra;
- a mv. Magyarországra történő beérkezése után elkísérése az illetékes idegenrendészeti igazgatóságra, és ott segíteni az ügyének intézésében, itt a mv. lakcímbejelentő lapjának kitöltése, útlevél másolatának leadása, szükség esetén meghatalmazás alapján tartózkodási engedélyének átvétele, és átadása a mv.-nak;
- a mv. TAJ számának kiadásához szükséges okiratok kitöltése, rendszerezése, előkészítése, „körlevelezése”, és személyes bevitele, vagyis, benyújtása az illetékes OEP szervhez;
- a mv. adóazonosítójelének kiadásához szükséges okiratok kitöltése, rendszerezése, előkészítése, „körlevelezése”, és személyes bevitele, vagyis, benyújtása az illetékes NAV szervhez;
- a mv. bankszámla nyitásához, bankkártya igényléséhez szükséges okiratok kitöltése, rendszerezése, előkészítése, „körlevelezése”, és személyes bevitele, vagyis, benyújtása, és a mv. bekísérése a bankfiókhoz;
- a fenti feladatokhoz tartozó egyéb, eseti jellegű feladatok ellátása.
Elvárások
Elvárások:
- jó kommunikációs szintű angol nyelvtudás;
- önálló munkavégzés;
- problémamegoldó képesség;
- precíz, és megbízható munkavégzés;
- utazási hajlandóság;
- jó kommunikációs képesség;
- csapatban is tudjon dolgozni;
- felhasználószintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook).
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, I. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Adatrögzítés, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar
  • Bérezés: 1800 Ft/óra
  • Azonosító: #24288
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel