Hr Trainee

A Daikinnál a közös küldetésünk, hogy együtt teremtsünk biztonságos és egészséges levegőjű környezetet. A Daikin Hungary Kft a 16 országot összefogó Daikin Central Europe régiós csapat részeként kínál komplex, energiahatékony és környezetbarát épülethűtési-fűtési megoldásokat lakossági, ipari és kereskedelmi felhasználásra.
Cégünk az elmúlt évtizedekben egy pár fős helyi képviseletből mára egy több mint 100 fős nemzetközi vállalattá nőtte ki magát, és a következő évekre is ambiciózus növekedést tűztünk ki közös célként.
Pozitív példát mutatva, társadalmi érdekeket szem előtt tartva hozzuk meg döntéseinket és vezető szerep betöltésére törekszünk a környezetbarát megoldások gyakorlatba történő átültetésével.
Gyere, és légy részese te is a fenntartható jövő formálásának!
Feladatok
• Jól és szívesen kommunikálsz – a te feladatod lenne a jelöltekkel való kapcsolattartás, interjúszervezés és a recruitment folyamat résztvevőivel való kommunikáció
• Precíz vagy és könnyen átlátod a rendszereket – az adminisztratív feladatokban segítenél a csapatnak, a saját SAP alapú HR rendszer üzemeltetésében és a munkavállalók dokumentumainak rendben tartásában
• Határozott vagy és megoldás orientáltan gondolkodsz – a munkavállaló problémáinak megoldásában szükséged lesz ezekre a tulajdonságokra
• Proaktív vagy és jó a szervezőkészséged – a gyakornoki programunk kialakításában számítunk a segítségedre
• Kreatív vagy és nem okoz nehézséget a MS Office programok használata – különböző tréning anyagok létrehozásáért is felelős lennél
• A HR világában képzeled el a jövőd – hosszútávon számítunk rád, segítjük szakmai fejlődésed és támogatunk karriered építésében
Elvárások
• Aktív hallgatói jogviszony legalább még 1 évig
• Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
• Heti 20-25 óra vállalása
• MS Office és az Outlook programok ismerete ( napi szinten kell majd ezeket használnod)

Előny, de nem feltétel a HR adminisztrációban szerzett tapasztalat. A lényeg, hogy legyél nyitott és érdeklődő, a többire mi megtanítunk!
Egyéb
MIT KÍNÁLUNK
• Céges laptop, telefon
• Rugalmas munkavégzés – a betanulás után akár otthonról is dolgozhatsz
• Folyamatos tanulási, fejlődési lehetőségek
• Céges eseményeken való részvétel
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, HR, toborzás
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 1800 Ft/óra
  • Azonosító: #24446
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel