Adminisztrációs munkatárs

A Mercarius Flottakezelő az 1990-es évek hagyományos értelemben vett rent-a-car tevékenységéből fokozatosan, átgondolt stratégia mentén jutott el odáig, hogy mára, mint a legnagyobb magyar tulajdonú flottakezelő, több mint 12000 darabos gépjárműparkkal rendelkezik.

További sikereink eléréséhez keresünk Adminisztrációs diák-munkatársunkat.
Feladatok
Az alábbi feladatok várnak Rád:
• szkennelés
• adatrögzítés
• fénymásolás
• egyéb adminisztrációs feladatok
Elvárások
Jelentkezz hozzánk, amennyiben:
• Rendelkezel adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalattal,
• Kritikus esetben az ügyféllel való kommunikáció komfortzónádon belül van
• Jó kommunikációs készséggel és felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
• Precízen, önállóan végzed munkádat
• Hetente minimum 30 órában tudod vállalni a feladatot
Egyéb
Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?
• Stabil vállalati háttér
• Modern irodai és szerviz környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben
• Támogató, segítő légkör, csapat
• Csapatépítők, belső rendezvények
• Kávé, gyümölcsnap
• Kedvező munkaidő: hétfőtől péntekig 8:00-16:30. Hétvégén nem dolgozunk
Munkarend: H-P 8.00-16.30 fél órás ebédidővel
Bér: bruttó 1700 Ft/óra

Munkavégzés helye:
1142 Budapest, Komáromi út 36-38.
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest 9. ker.
  • Munkaidő: 8.00-16.30.
  • Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar
  • Bérezés: 1700 Ft/ óra
  • Azonosító: #25210
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel