Recepciós és iroda koordinátor

A vállalat budapesti irodájának napi működtetésével kapcsolatos operatív, valamint a társosztályok támogatásával kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.
Tasks
Iroda működtetése
• hívások fogadása, továbbítása, hívó felek tájékoztatása, segítése, információ továbbítása.
• Érkező vendégek informálása, ellátása
• Tárgyalók előkészítése tárgyaláskora, a tárgyalók mindekori rendezettségének biztosítása, külsős partner esetén bekészítés.
• Irodai teakonyha rendbentartása, a benne levő automatákkal (kávé- és víz) kapcsolatos teendők ellátása – tisztítás, feltöltés, karbantartás biztosítása, irodai gyümölcslé készlet biztosítása
• Beérkező postai küldemények érkeztetése, megfelelő személyek/osztályok számára történő szétosztása, a kimenő postázandó/ futározandó dokumentumok, küldemények intézése.
• Munkatársi és közös irodaszerek beszerzése, megfelelő készlet tartása, utánrendelés.
• Munkatársi gyümölcsléjuttatás koordinálása a siófoki irodai koordinátorral együttműködésben.
• Teljes vállalatra vonatkozóan igény esetén repülőjegy / szállás ügyintézése
• kapcsolattartó az irodaház üzemeltetője, valamint a takarító szolgáltató felé

Társosztályok támogatása marketing, sales, gazdasági osztály adminisztratív feladatainak támogatása.
Gazdasági osztály támogatása: bejövő számla kezelés – szkennelés, együttműködés a könyveléssel
Marketing támogatás: Versenytárs, konkurens, egyéb termékek beszerzése konferenciák alkalmával, vagy piackutatási szempontból, esetenként külföldre, Termékminták szavatossági idejének nyomonkövetése
Trade Marketing támogatás: POS anyagok, wobblerek képviselőknek kommissiózása és eljuttatása, hand-outok nyomtatása és spirálozása, illetve előkészítése
Expectations
• Heti minimum 2-3*6 óra vállalása hetente
• MS Office felhasználói szintű ismerete
• Angol társalgási szntű nyelvtudás
• Kiváló kommunikációs képesség
• Pontosság, precizitás, megbízhatóság
• Önálló munkavégzés
• Proaktivitás
• Nagyfokú empatikus képesség
• Megbízhatóság
• Problémamegoldó készség
• Szervezőkészség
Particulars
  • Location: Budapest, District 11
  • Working hours: 9:00-17:30 (heti 2-3 nap 6 órában)
  • Weekly working time: 0 - 20 hours
  • Specialization: General office, Receptionist, Customer service
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1412 ft/hour
  • Identification: #21906
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends