Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok
A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Munkatársaink a világ több mint 100 országában azért dolgoznak, hogy termékeinkkel és rendszereinkkel tökéletes megoldásokat nyújtsunk az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén.
A szigetszentmiklósi logisztikai központba, Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok munkatársat keresünk.
A szigetszentmiklósi logisztikai központba, Vevői reklamáció kezelés és minőségbiztosítási gyakornok munkatársat keresünk.
Tasks
• Kiszállítási vevő reklamáció elemzése feldolgozása megoldása, valamint támogatás nyújtása amennyiben szükséges akár ország szinten társ osztályok bevonásával
• Ismétlődő és súlyos vevői problémák meghatározása, azok elszigetelése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
• Aktív kommunikáció a társ osztályokkal, a probléma kezelés, megoldása érdekében
• A törvényi előírások és belső utasítások betartásának folyamatos ellenőrzése
• A felelőssége alá tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése, a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és kiértékelése alapján
• Különböző projektekben való részvétel
• Ismétlődő és súlyos vevői problémák meghatározása, azok elszigetelése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
• Aktív kommunikáció a társ osztályokkal, a probléma kezelés, megoldása érdekében
• A törvényi előírások és belső utasítások betartásának folyamatos ellenőrzése
• A felelőssége alá tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése, a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és kiértékelése alapján
• Különböző projektekben való részvétel
Expectations
• Középfokú végzettség
• Kommunikációs készség csoporton belül, illetve társ osztályokkal országok között
• Analitikus és gyakorlatias gondolkodásmód
• MS Office termékek kiváló ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
• Önállóság és csapatmunkára való képesség
• Angol nyelv magabiztos, használata
• Kommunikációs készség csoporton belül, illetve társ osztályokkal országok között
• Analitikus és gyakorlatias gondolkodásmód
• MS Office termékek kiváló ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
• Önállóság és csapatmunkára való képesség
• Angol nyelv magabiztos, használata
Other
Előny:
• Felsőfokú szakirányú tanulmányok (Logisztika, Minőségirányítás)
• SAP (WM) ismerete
Amit kínálunk:
• Felelősségteljes pozíció, rugalmas munkavégzés, szakmai fejlődés és továbbképzés egy dinamikusan fejlődő vállalatnál.
• Felsőfokú szakirányú tanulmányok (Logisztika, Minőségirányítás)
• SAP (WM) ismerete
Amit kínálunk:
• Felelősségteljes pozíció, rugalmas munkavégzés, szakmai fejlődés és továbbképzés egy dinamikusan fejlődő vállalatnál.
Particulars
- Location: Szigetszentmiklós
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Customer service, Back office, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1900 ft/hour
- Identification: #22923
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV