Irodai asszisztens

Az Aon Magyarország Kft. stabil gazdasági hátterű, kockázatkezelési, biztosítási és HR tanácsadó cég, a világ 120 országában jelen lévő és 55.000 alkalmazottat foglalkoztató Aon Corporation tagja. További információkat cégünkről a www.aon.com oldalon találsz.
Tasks
- Recepció folyamatos működésének biztosítása
- Ügyfelek, vendégek fogadása, tájékoztatása
- Telefonközpont működtetése, üzenetek átadása
- Bejövő és kimenő postával kapcsolatos teendők ellátása, futárok munkájának koordinálása (megrendelés, problémakezelés)
- Taxi rendelés
- Adatbázisok kezelése, adminisztratív feladatok
- Segítségnyújtás nyomtatásban, fénymásolásban, kötésben
- Irodai eszközökkel kapcsolatos igényfelmérés és megrendelés, beszerzés
- Kollegák utazásával kapcsolatos ügyintézés (repülőjegy, szállás, biztosítás)
Expectations
- Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszonyod van
- Vállalni tudsz minimum heti 20 - 30 óra munkavégzést
- Aktív, középfokú angol nyelvtudásod van írásban és szóban
- Felhasználói szinten ismered a MS Office programjait (Power Point, Word, Excel)
- Munkavégzésed önálló és precíz
- Jó kommunikációs és probléma-megoldó készséggel bírsz
Other
Amiért jó nálunk dolgozni:
- Stabil szakmai és pénzügyi háttér
- Nemzetközi vállalati kultúra
- Versenyképes juttatási csomag
- Modern, zöld irodaház
Particulars
  • Location: Budapest 13. ker.
  • Working hours: 8:00-17:00
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office, Data recording, Customer service, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1800 ft/hour
  • Identification: #25260
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends