Front-Office Assistant
A nagy elismerésnek örvendő iGO navigációs szoftver vezető megoldásokat kínál a gépjárműipari, a személyi és a vezeték nélküli navigáció területén. Az iGO navigációs megoldások ma már 5 földrész több mint 190 országában megtalálhatók.
Jelenleg egy Front-Office Assistant kollégát keresünk, szóval ne habozz, gyere csatlakozz hozzánk és nyerj betekintést egy globális cég mindennapjaiba.
Jelenleg egy Front-Office Assistant kollégát keresünk, szóval ne habozz, gyere csatlakozz hozzánk és nyerj betekintést egy globális cég mindennapjaiba.
Tasks
• tárgyalók felszereltségének ellenőrzése, hiány-és hiba állapotok megszűntetésének kezdeményezése
• a Munkáltató partnereinek, vendégeinek fogadása, épületen belüli közlekedésének támogatása, reprezentációs ellátása (pl.: kínálás, felszolgálás, ételrendelés, stb.)
• a reprezentációs célú üzleti fogyasztási cikkek biztosítása, megrendelése, szétosztása, adminisztrációja
• az iroda napi szintű működésének elősegítése (pl.: heti kávé rendelés, irodaszer rendelés és kiosztás a beérkező igények szerint, stb.)
• egyéb, az üzemeltetéshez szükséges termék-és szolgáltatás igények összegyűjtése, és heti megrendelése, átvételének-vagy teljesítésének ellenőrzése, kiosztása, az ezzel kapcsolatos számlák ellenőrzése, továbbítása
• az utazásokhoz kapcsolódó taxik megrendelése, adminisztrálása, elszámolásának havi egyeztetése, problémák kezelése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal
• egyéb adminisztatív feladatok: posta, DHL
• tárgyalók foglalása
• rendezvények szervezésében való aktív részvétel eseti jelleggel
• az épületüzemeltetési menedzser támogatása, front office feladatok megoldása, ad-hoc feladatmegoldás, vagy problémakezelés épületüzemeltetés területen
• szükség esetén a recepciós helyettesítése és feladatainak ellátása
• A munkakörhöz tartozó, elvárható, minden egyéb feladat
• a Munkáltató partnereinek, vendégeinek fogadása, épületen belüli közlekedésének támogatása, reprezentációs ellátása (pl.: kínálás, felszolgálás, ételrendelés, stb.)
• a reprezentációs célú üzleti fogyasztási cikkek biztosítása, megrendelése, szétosztása, adminisztrációja
• az iroda napi szintű működésének elősegítése (pl.: heti kávé rendelés, irodaszer rendelés és kiosztás a beérkező igények szerint, stb.)
• egyéb, az üzemeltetéshez szükséges termék-és szolgáltatás igények összegyűjtése, és heti megrendelése, átvételének-vagy teljesítésének ellenőrzése, kiosztása, az ezzel kapcsolatos számlák ellenőrzése, továbbítása
• az utazásokhoz kapcsolódó taxik megrendelése, adminisztrálása, elszámolásának havi egyeztetése, problémák kezelése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal
• egyéb adminisztatív feladatok: posta, DHL
• tárgyalók foglalása
• rendezvények szervezésében való aktív részvétel eseti jelleggel
• az épületüzemeltetési menedzser támogatása, front office feladatok megoldása, ad-hoc feladatmegoldás, vagy problémakezelés épületüzemeltetés területen
• szükség esetén a recepciós helyettesítése és feladatainak ellátása
• A munkakörhöz tartozó, elvárható, minden egyéb feladat
Expectations
• Felsőfokú tanulmány folytatását
• Magabiztos angol nyelvtudást
• Pontosságot és megbízhatóságot
• Problémamegoldó szemléletet
• Önálló munkavégzést
• Minimum heti 25-30 órában való munkavégzést
• Magabiztos angol nyelvtudást
• Pontosságot és megbízhatóságot
• Problémamegoldó szemléletet
• Önálló munkavégzést
• Minimum heti 25-30 órában való munkavégzést
Other
AMIT KÍNÁLUNK NEKED:
• Állást, egy magyar, ám globális vállalatnál
• Biztos, jól fizető munkahelyet
• Modern infrastruktúrát
• Fiatalos csapatot
• Magánegészségügyi ellátási csomagot
• Állást, egy magyar, ám globális vállalatnál
• Biztos, jól fizető munkahelyet
• Modern infrastruktúrát
• Fiatalos csapatot
• Magánegészségügyi ellátási csomagot
Particulars
- Location: Budapest, District 3
- Working hours: 8:00-17:00
- Weekly working time: 20 - 30 hours
- Specialization: General office, Customer service, Office work requiring no special skill
- Required language skills: Hungarian, English
- Wage: 1800 ft/hour
- Identification: #24357
Schedule
- Period: permanent labour
- Job start: After an application with CV